Onsdag 12 februari

Lyckades välja helt fel tid att gymma på, haha va helt smockat och löpband, crosstrainer mm vart aaaldriiiig lediga så idag fick jag skippa kondis.. 

Körde bröst 4 övningar! Eller ah en övning va för tung så då gjorde jag inte hela 12x4 som på alla andra utan gjorde typ 12? 
Sen körde jag 4 magövningar 12x4 på 2 och 12x3 på två :) 
Avslutade med armhävningar på knä med breda händer för att ändå få på bröst (haha vet inte ens om det tog där men jag hoppas det) och 100 squats utan vikt. 
Nu skakar armarna och jag är så hungrig så jag mår illa.. Dumma skolmat som inte är mättande i längden... 

Ska iaf hoppa in i duschen alldeles strax.. Eller ska jag ta en morot och basta? 
Hm... Tror bastun vinner haha! 
Lite inspiration till er andra :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback