Julafton

Ja, julafton var helmysig! Firade med släkten, Kalle anka, julbord, paketöppning och sen bara umgås. Vart otroligt nöjd med mina julklappar och ska ta tag i att skriva om dem! 

Juldagen spenderades hemma i soffan med gamla hemmavideos från när jag och Anton var små. 

Annandag jul vart shopping med mor och far. Köpte bara vettiga saker, underkläder, underställ och lite olika produkter (shower gel, deo, värmeskydd  och hårolja). 

Idag har jag umgåtts med Anna och becky, gick runt på stan och shoppade, eller jag köpte bara ett nagellack men tjejerna shoppade. Vid 2 vart jag hämtad och då åkte vi till kusinerna för lillkusinen fyller 11 år idag. Mysigt att träffa släkt! Nu väntar middag och tv kväll. 



Såhär såg jag ut på julafton..


3 bilder från den kvällen.
Annandag shoppingoutfit, tröjan fick jag även i julklapp! 
Bild på mig från idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback