Ridningen

Hoppade idag, hade Wilma och ja det gick ganska dåligt..

Hon var skitfin i uppvärmningen och "uppvärmningshoppen", men sen skulle vi hoppa bana. Och första hindret gick fint, men andra drog hon till med en tvärnit i sista sekund - vet inte om hon såg nått eller vad det va, men då flög jag fram på halsen (ramlade inte av) men tror jag knäckte till ryggen på nått sätt då det gör skitont just nu! Iaf fick travhoppa resten av banan för att ha kontrollen på henne, vart lite tveksamma hopp men hon va iaf pigg och glad haha!

Så jag är ganska nöjd över halva passet, synd bara att hoppningen inte vart så bra men det är sånt som händer!
Tur att roffe har ökat min balans när han kastar sig och hoppar o studsar :) annars hade jag nog trillat av xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback