Halvt om halvt pass idag..

Vet inte vad jag ska säga om träningen..  

Började med kondition, va på löpbandet i 30 min, 15 jogg och 15 pw, sen cyklade jag i 10 min, haha sen brände fötterna upp mig. Men den delen är jag riktigt nöjd med!! 

Styrkedelen däremot gick inte bra, hade ingen riktig plan eftersom jag tänkte låta ryggen få vila från belastning lite till. Alltså har jag typ gjort lite små övningar, slagit på boxningssäcken, gjort squats med pilatusboll bakom ryggen, gjort situps och en annan magövning men tror jag belasta fel där ett tag så då börja det hugga i ryggen. Det va ungefär då jag bestämde mig för att det räcker, för första gången sen jag börja gymma så gav inte Styrkedelen mig något speciellt, tur att jag körde bra kondition iaf! Och sen lite för styrkan också. Men men alla får såna dagar och i mitt fall beror det mest på att jag inte vill skada ryggen mer eftersom jag redan har smärta. 

Ska sitta och chilla ett litet tag nu, sen blire och duscha o fixa mig innan mötet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback