Ben och huvudvärk!

Idag har jag tränat med världens dunkande huvudvärk.. Helt galet ont :( 

Pga huvudvärken kunde jag inte jogga någonting men körde 8 min pw och 12 min cykel, på cykeln varierade jag mellan att ha svintunga och lite lättare med ett högre tempo. (Jag valde att köra med så pass tungt för att jag skulle träna ben och då kunde jag ju passa på i uppvärmningen också).

Styrkedelen blev som sagt ben, körde 5 övningar. Skippade att lägga extra vikt på squatsen utan hade bara stången som ska väga 20 kg, och fokuserade på djupa squats i ett lugnt tempo. 

Åkte sen till media Market och köpte en ny plattång, ska prova den imorgon och isånafall får ni se resultat då (a) 


Dagens lunch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback