Tjenare

Skolan idag var helt okej, lite genomgång och lite svara på frågor under no;n, som gick oväntat fort :) 

Sen jobba på med min höstbild..
Deeeen, men har kommit himla mycket längre hihi! 

Nu ska jag alldeles strax börja plocka upp i mitt rum och sen hoppa in i duschen! 
Kl 6 ca kommer Cindy hit så blire mys"kväll" blandat med fix inför natten! 
Nyöppning på Harrys ikväll så jag är sjukt taggad! Vet dock inte vad jag ska ha på mig :( behöver lite nya snyggkläder :( tror jag tar en shoppingrunda under nästa vecka hihi ;) 
Senaste gången jag va ute i Eskilstuna.. Typ den 26 September så va för ca 2 månader sen!!! Sen festade jag ju hos Anton två dagar. ;) 
Men sjukt trist när mina vänner är upptagna :/ vill ju ut och dansa med mina finaste :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback