Sista inlägget!

Ja nu tänkte jag avrunda kvällen.
Tog en varm och skön dusch, sen vart det lite fika med mina föräldrar - chokladbollarna som blev över.
Ehm.. Har precis skrivit lite tidsinställa inlägg som dyker upp imorgon. 
 
Och nu tänkte jag tända lite ljus och krypa ner under täcket med pll på datorn. Skönt mysigt avslut på en skön söndag.
Varvar ner och när jag känner mig tillräckligt trött släcker jag ljusen och lägger mig för att sova!
Imorgon kommer bli en sjukt rolig dag så taggar för det!!
Men eftersom det här är mitt sista inlägg för dagen så säger jag godnatt nu!
Sweet dreams!
Bilden är från Halloween på gotland.
Jag som Hagrid, min brors kompis Emil som Harry potter, Hans kompis Elin som Hermione och min fina bror som Ron (haha för er som undrar så har både jag och min bror sprejfärg i håret!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback