On top of the world!

Tjenare! 
Åh träningen gick galant, sjukt jobbigt men mår galet bra nu! Nästa gång ska jag lägga på lite lite liiiiteee extra vikt på stången! Waah! Framsteg, första gången palla jag knappt hela passet med 5 kg på vardera sida av stången och sen en platta på 5 kg, nu körde jag samma vikt och tror det är dags att lägga på lite mer vikt! 

Och armhävningarna känner jag stor skillnad på.. När jag började träna för ca 2 månader sen (köpte träningskortet den 27 september) kunde jag seriöst inte göra armhävningar på fötter.. Va helt omöjligt att böja armarna. Idag kunde jag gå ner halva vägen på fötterna!!! (Har kört stenhårt med armhävningar på knä hela vägen ner istället) blev så sjukt glad när jag kom halva vägen efter att vi hade precis kört armarna med stången!!
Kommer sen hem och ska visa pappa och då kommer jag nästan hela vägen ner två gånger efter ett stenhårt pass, framsteg!!! 

Nu ska jag duscha och sen inta sängläga med en bra bok! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback