Isa

Ja hästen då..
Hästen heter Isa, och är ett varmblodssto.
hon är ca 158 cm i mankhöjd och är fux med en stjärna. 
Hon är löshoppad 110 och 90 under ryttare.
 
Vad jag själv har märkt så verkar hon vilja göra rätt, hon vill väldigt gärna vara till lags och hon är en sån häst som kräver mycket ben. Dock så kan jag väl inte direkt yttra mig eftersom jag har ridit hästen två gånger.... 
Vi börjar just nu med en testmånad för att se hur jag och Isa funkar tillsammans och sen får vi se hur vi gör efter denna månad är över :) 
 
Isa står i ett stall ca 30 min från mig med bil samt med bussförbindelse så det känns som ett bra avstånd! Och på gården finns både padock och ridhus, love it!
(Har dock ingen bild på henne men tänkte ta med kameran och fota lite ifall vädret inte är dåligt!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback