Veckans grundplanering;

Tisdag; Ingen skola (är klar med allt på filosofin och därför fick jag tillåtelse att vara ledig), jobba på dagiset börjar kl 9.00! Ridskolan på kvällen, avslutning!
Onsdag; Skola 8.20-15.10, träning? Storebror kommer hem <3
 
Torsdag; Skola 8.20-?? (har svenska lektion och sen avslutning) Dagiset?
Fredag; JULLOOOOOV!!!!!!!! Jobba på dagiset, fira erika på kvällen/natten!
 
Lördag; Chilla?
Söndag; Chilla?
 
Ja som ni ser ska jag komma igång med att arbeta på dagiset redan imorgon och sen en stund på torsdag och hela fredagen! Skönt att komma igång så jag kan börja samla arbetstimmar! Sen får vi se om min veckas planering kommer ändras något eller inte.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback