Trött

Shit vilket jobbigt pass! För er som inte listat ut det så vare ett boxningspass, svintungt! Skakade i hela kroppen ett bra tag efter pga trötta muskler!! Börjar lätta lite nu iaf. Nej men gick oväntat bra för att vara min första gång :) hoppas verkligen på att jag kan vara med på flera såna pass! Skitkul!

Hittade däremot ingenting på Tuna park så lite besviken där... 

Inläggen också då, först och främst ska jag berätta att det är hela sulor som ska stödja mina fötter från att ramla in vid hålfoten. Alltså måste man vänja sig vid att man har nått som trycker där. Har dock inte vant mig alls men tänkte att det är bara o testa. Kändes sjukt ovant och konstigt i början, men sen när man väl kom igång och glömde känna efter så var de asbra eftersom jag inte fick ont när det blev mycket röra på fötter o så! (Sen var det inte hårdaste passet i hopp och springa osv ) men kändes ändå bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback