Trött trött trött

Ännu en lugn dag är över. Tycker det är galet skönt med en lugn vecka just nu pga min förkylning. Den gör inte bara så jag är sjuk = mindre ork, utan den sätter igång rejäl astma mest hela tiden. Tungt att andas när jag går i ett lite högre tempo, i trappor och i när jag ligger ner på vissa sätt. Jo men tjena kul va? Så ikväll börja jag med cortison, ska egentligen alltid ta det men det är så jobbigt så jag tar den bara när astman är som väst! Aja nog snackat om det ska bli skönt att komma igång med träningen sen också! Längtar!!

Imorgon kommer den efterlängtade fredagen, som jag har längtat! Börjar morgonen med sovmorgon (typ 20 min!!) och sedan kommer min lilla söta mimmi och plockar upp mig på vägen till skolan så får alltså skjuts<3 

Men nu ska jag avrunda det här helt onödiga inlägget, tyckte bara det såg tomt ut på bloggen.. 
Godnatt, sweet dreams!
P.S imorgon kommer ett inlägg om varför jag inte har vart i stallet nått under veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback