Sista dagen på 2013

Ja, vad ska man säga om året egentligen! 
Höjdpunkterna under året var nog att fylla 18, ta körkort, friheten i att vara myndig och att kunna ta mig vart jag vill (i det mån jag får låna bil av mina älskade föräldrar) och bli medryttare på lady! Däremot så har jag hoppat runt mycket bland hästarna efter henne, inte hittat rätt..

Gjorde stor förändring i håret, första gången testgång = bara lite ändring, några tjocka slingor i en brun nyans.
Andra gången tog vi i mycket mer! Många tjocka slingor i en mörk färg som blir mer röd i solen! 

Min storebror flyttade till Gotland, vilket resulterade att jag fick byta rum. Äntligen fick jag det stora rummet i källaren (ja vi har möblerad källare, är mest en nedervåning). Fick in lite roliga möbler som jag älskar, ny säng, sminkbord, soffa och hylla att ställa grejer på! Mycket rensades ut och nytt kom in! Trivs hur bra som helst här nere! 

Tog ett stort beslut i år, började jobba för det och nu har jag ett gratis deltidsarbete på ett dagis för att få arbetstimmar.. 

Kämpat på med skolan och överlevt sista höstterminen på gymnasiet, en termin kvar nu! 

Annars då? Dansat loss på krogen, slitit med skolan, stall och tränat som ett djur! Nya året medför en ny diet, en hård diet och massor av träning. Jag har inget nyårslöfte direkt utan jag har bara ett mål för mig själv. Jag vill bli smal! Inga exakta kilon eller cm, utan jag vill bli smal och ha mer ork i kroppen! 
Jag vill få mer muskler för att kunna orka annat utan problem! 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback