Godmorgon

2:a advent idag! Ååh mysipys!
Ligger i sängen och läser atm orkar inte gå upp ;( men snart så!

Som ni förstod av mina bilder så hade jag en ganska "stressad" dag utan bloggtid! Lämnade frisören vid 12, alltså efter ca 2h och 30 min. Men det vare värt! Sen hem, äta och byta om + sminka mig innan gästerna kom. Fika och snacka med släkten. Gick även ut en sväng med kusins isbjörn (haha han ut som en isbjörn), sen när de åkte vart det kanske ca en timmas väntetid på nästa gäng. Som sen åkte kl 8, då lagade mamma och pappa middag som vi åt strax därefter och sen la jag mig för att läsa innan jag typ däckade! 

Idag ska vi iväg till Västerås, julklappsköp står på schemat! :) 
Mina fina vänner <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback