Godmorgon!

Idag är det nyårsafton, kommer bli en himla lång dag! Kl är nu 8 och jag är påväg att lämna huset för att åka till stallet. Yes you heard me! 
Blir en mysig uteritt med Erika och sen stallfix!

Anledningen till detta är för att jag är Hembeordrad tidigt och måste va klar med stallet på förmiddagen! 

Däremot så kommer det bli en lång dag eftersom det blir nyårsfirande på natten också, haha får sova nån annan gång! 
Dagens planer;
•stall
•nyårslunch med familjen
•kusin kommer över?
•fixa kvällens efterrätt
•fixa mig
•middag med tjejerna
•fest! 

Kort och gott steg för steg vad som gäller under denna dag, som ni ser har jag ganska fullt upp hela tiden! Kanske kanske kanske kan fixa in en lucka nånstans där jag kan ta en liten power nap eller nått sånt haha! Har inte ens bestämt nån tid med tjejerna än heller så ah! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback